Blogi: Digiliiketoiminnan aakkoset

Tietoa, taitoa ja oivalluksia verkkopalveluiden tuottavuuteen

Digistrategia ja markkinoinnin vuosikello
Julkaistu: 02.10.2019

Lisäbuustia myyntiin digistrategian avulla

Onko sinulla haasteita kasvattaa myyntiä, hankkia uusia asiakkaita tai pitää nykyisiä asiakkaita? Oletko kiinnostunut hyödyntämään...

Lue lisää
Hakukoneoptimointi
Julkaistu: 22.08.2019

Miksi hakukoneoptimoinnin täytyisi olla osana verkkosivujen jatkuvaa kehitystä?

Uusi verkkosivusto on yritykselle aina investointi ja sen myötä odotukset myynnin ja tunnettuuden kasvusta on kovat. Yrityksen siirtyminen digitaaliseen...

Lue lisää
Onko sivustosi saavutettava?
Julkaistu: 20.08.2018

Miten voin testata sivustoni saavutettavuutta?

Oletko pohtinut, mikä on oman verkkosivustosi saavutettavuuden tila? Sen testaamiseen on olemassa monia työkaluja, mutta perusteellisen lopputuloksen...

Lue lisää
Julkaistu: 25.04.2018

Onko GDPR:n toteuttamiseen helppoa ratkaisua? – AtFlow’n asiantuntija vastaa

Paljon puhuttu GDPR on tasan kuukauden päästä täällä. Aikaa ei ole enää hukattavana, joten nopeita ratkaisuja etsitään...

Lue lisää
Saavutettavaa verkkosivustoa voi käyttää kuka vain
Julkaistu: 18.04.2018

Onko sinun verkkosivustosi esteetön eli saavutettava?

Verkkosivustot on suunniteltu usein vain yleisimpiä verkon käyttötapoja ajatellen. Tähän on kuitenkin tulossa muutos viimeistään...

Lue lisää
Matkailun verkkokauppa 2018
Julkaistu: 01.03.2018

Matkailun verkkokauppa 2018

Matkailun kysyntä maailmalla on siirtymässä valmiista paketeista individuaalimatkailuun. Jotta Suomi pysyisi kansainvälisellä...

Lue lisää
Facebook muutti suuntaa
Julkaistu: 07.02.2018

Facebook muutti suuntaa – Yritysten kustannuksella

Facebook on tähän mennessä velvoittanut käyttäjänsä näkemään paljon mainontaa. Oli kuluttajan tarkoituksena...

Lue lisää
Kävijänseurantaohjelmaksi sopii esimerkiksi Google Analytics
Julkaistu: 13.07.2017

Verkkokaupan menestyksen mittarit: mitä jos tulosta ei synny?

Verkkokaupan menestyksen mittaamiseen yksi tärkeä työkalu on kävijänseurantaohjelma, esimerkiksi Google Analytics. Kävijänseurantaohjel...

Lue lisää
Matkailun Tietoalustan avulla yhdistät majoituksen, kuljetuksen, ruokailun ja tapahtumat helposti myytäväksi kokonaisuudeksi.
Julkaistu: 06.06.2017

Matkailun tiedonhallinnan uusi aika on alkanut

Matkailuelämyksiä haetaan muiden palveluiden tapaan lähtökohtaisesti verkosta. Vaikka kohde olisi tiedossa, voi majoituksen, ravintolat...

Lue lisää
Favicon erottaa sivustosi muista kirjanmerkeistä.
Julkaistu: 16.05.2017

Favicon personoi sivustosi

Favicon (Favorites icon) on pieni kuvake, joka näkyy sivuston välilehdellä otsikon vieressä ja kun sivusto on kirjanmerkkeihin tallennettuna....

Lue lisää
Hakukoneoptimointi
Julkaistu: 03.05.2017

Hakukoneoptimointi – Mitä se on ja mistä aloittaa?

Hakukoneoptimoinnilla tarkoitetaan niitä toimenpiteitä, joilla pyritään edistämään yksittäisen sivun tai sivuston näkyvyytt&a...

Lue lisää
verkkokaupan ulkoasu
Julkaistu: 21.04.2017

Suunnitteletko verkkokaupan perustamista? Osa 5: verkkokaupan ulkoasu

Ensivaikutelma verkkokaupasta syntyy ulkoasun perusteella.

Lue lisää

Opitko uutta?
Tilaa lisää Uutisflow'lla 

- Sisältää kaikki blogikirjoituksemme, oppaita & tapahtumia

- Ilmestyy kerran kuukaudessa sähköpostiisi

- Voit peruuttaa tilauksen milloin tahansa

Käytämme tällä sivustolla evästeitä parantaaksemme käyttökokemustasi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön