23.11.2021

Verkkokaupan kehittämisellä on merkitystä

Pohjois-Karjalan Yritysmaailman artikkelissa Joen Tukkutiimin Lea Lamberg kertoo kokemuksensa kumppanuudesta atFlow'n kanssa.
T_PLACEHOLDER_IMAGE

Joen Tukkutiimin Lea kertoo asiakkaiden olleen tyytyväisiä verkkokaupan käytön helppouteen ja huomanneen verkkokaupasta ostojen tekevien asiakkaiden määrän olleen kasvussa. Verkkokauppa tehostaa myös kivijalkamyymälän toimintaa olemalla suoran ostamisen lisäksi tuotekatalogi ja yrityksen käyntikortti myymälässä vieraileville asiakkaille. 

AtFlow’n toimitusjohtaja Pekka Rönkkönen kertoo, että verkkokauppaa tulisi pitää investointina, jota kannattaa kehittää asiakkaiden tarpeisiin sopivaksi. Onnistunut ja hyvin palveleva verkkokauppa on helppo käyttää niin asiakkaan kuin kauppiaankin toimesta. 

Verkkokauppa sopii monille yrityksille, vaikka toisinaan törmää ajatteluun että verkkokauppa ei toimisi heidän alallaan. Pekka kuitenkin huomauttaa, että toimialoilla, joilla verkkokauppoja ei vielä ole paljoa, edelläkävijyys voi luoda kilpailuetua. 

Käy lukemassa koko Yritysmaailman kirjoittama artikkeli sivulta 10, miksi verkkokauppaan investointi on kannattavaa: https://yritma.fi/site/assets/files/1502/pohjois-karjalan_yritysmaailma_5_2021.pdf

Kysy lisää verkkokaupan mahdollisuuksista myynti@atflow.fi