11.11.2021

Asiakaspalveluportaalin käyttöönotto

Tässä kerromme tarkemmin, miksi ja miten portaalia käytetään.

Miksi asiakaspalveluportaali?  

Asiakaspalveluportaalista voit lähettää viestejä tukeen, näet missä käsittelyvaiheessa työ on menossa ja löydät verkkopalvelusi käyttöön liittyviä ohjeita.

 

1. Ohjeet asiakaspalveluportaaliin rekisteröitymiseen 

Asiakaspalveluportaalin käyttöönottoa varten sinun tulee ensin rekisteröityä portaaliin. Katso ohjeet rekisteröitymiseen tästä linkistä

 

2. Ohjeet asiakaspalveluportaalin käyttöön 

Asiakaspalveluportaaliin rekisteröitymisen jälkeen kirjautunut käyttäjä ohjataan portaalin etusivulle. Asiakaspalveluportaalissa näet keskitetysti ohjeet ja jättämäsi tukipyynnöt. 

Jatkossa voit siirtyä asiakaspalveluportaaliin seuraavasta osoitteesta: support.atflow.fi

 

Palvelupisteen aukioloajat 

Palvelupisteemme on sinun apunasi tuttuun tapaan arkisin klo 10-15. 
 
Sähköposti: tuki@atflow.fi
Chat: arkisin klo 10-15 
Lomake: atflow.fi/asiakastuki

 
Olethan missä tahansa verkkopalveluusi liittyvissä asioissa yhteydessä meihin, niin pyrimme auttamaan sinua kaikin mahdollisin tavoin. Palvelupiste on täällä sinua varten, tarvitsitpa apua sivustosi kanssa, haluat muokata niiden sisältöä tai kehittää sivustoasi laajemminkin. 

Pyydä demoa tai jätä yhteydenottopyyntö!

Jutellaan yhdessä, kuinka yrityksesi voisi hyötyä asiantuntijapalveluistamme