Kun haluat pysyä aallonharjalla, laajentua tai parantaa tuloksia

Verkkopalvelun kehittäminen

Miten saan lisää kävjöitä verkkopalveluuni tai kasvatettua ostojen määrää verkkokaupassa? Entä kuinka voisin laajentaa verkkokauppaani kansainvälisille markkinoille? Verkkopalvelun tuloksia ja ominaisuuksia voidaan lähteä kehittämään vaikka saman tien julkaisun jälkeen, jos tietää, mitä kohtia tai ominaisuuksia kaupassa haluaa kehittää.

Useimmiten ajatus jatkokehittämisestä syntyy silloin, kun tulokset eivät näytä hyvältä vuodenkaan jälkeen julkaisusta. Jos asiakkaasi näyttävät lukujen valossa vain pyörähtävän ovellasi tai verkkokauppasi ostoskorin hylkäysprosentti on korkea, on aika viilata ostokokemusta ja sivustoa kuntoon. 

Olisiko sinullakin aika uudistaa tai kehittää verkkopalveluasi? Ota meihin yhteyttä ja jutellaan tarkemmin tarpeisiisi sopivasta kehityspaketista.


divider-element

Näin kehityspalvelumme toimii

AtFlow'n kehityspalvelu mahdollistaa verkkopalvelusi jatkuvan kehittämisen. Siinä pohdit yhdessä meidän kanssamme, kuinka verkkopalveluasi voidaan kehittää pitkäjänteisesti budjettiisi ja aikatauluusi sopivalla tavalla. Uusi verkkosivusto tai verkkokauppa on mahdollista toteuttaa alusta alkaen kehityspalveluna tai kehityspalvelu voidaan startata kertaluontoisen projektin jälkeen.

Asetetaan tavoitteet

Asetamme yhdessä verkkopalvelusi kehitykselle tavoitteet, jotka sopivat yrityksesi toiminta-ajatukseen. Sen jälkeen luomme kehityssuunnitelman, jossa sinä ja asiantuntijamme määritätte toteutettavat kehitystoimenpiteet ja niiden tavoitteet. Tavoitteiden asettaminen auttaa yritystäsi kattavasti myös kehityspalveluiden ulkopuolella, sillä voit hyödyntää tavoitteiden toteutumisen seurantaa yrityksesi muissa toimenpiteissä.

Tarkastetaan suunta ja pidetään huolta

Yhteydenpito on kehityspalvelumme perusta. Pidämme yhteyttä asiakkaisiimme ja toteutamme tarvittaessa pieniä päivityksiä kehityssuunnitelmaan läpi kehityskauden. Kauden puolivälissä pidetään välipalaveri, jossa katsotaan missä mennään ja tarvittaessa päivitetään suunnitelmaa. Kiinnostuksesi mukaan myös aktiivisempi palaveritahti on mahdollinen. Saat henkilökohtaisen yhteyshenkilön, jonka kanssa pidät yhteyttä kaikkiin kehitysasioihin liittyen. 

Monipuoliset mahdollisuudet

Kehitystoimenpiteet voivat olla erilaisia teknisiä ja visuaalisia uudistuksia, kuten sivuston toiminnallisuuden parantamista, visuaalisen ilmeen uudistamista tai uusien ominaisuuksien suunnittelua. Lisäksi näitä toimenpiteitä voidaan tukea erilaisilla digimarkkinoinnin toimenpiteillä, sekä sisällön ja prosessien hiomisella. Kehityspalveluiden tavoite on kehittää digitaalista liiketoimintaasi kokonaisvaltaisesti ja tavoitteellisesti.

Blogi: Digiliiketoiminnan aakkoset

26.05.2020

Yrittäjän viisi ohjenuoraa verkkokaupan perustamiseen

Jos olet suunnittelemassa verkkokaupan perustamista, niin nappaathan tässä blogikirjoituksessa jaetut ohjeet korvan taakse!
31.03.2020

Mitä yrityksesi digitaalinen mökkitie kertoo tarjoamastasi palvelusta?

Millaisessa kunnossa on matkailuyrityksesi virtuaalinen mökkitie? Onko saapuminen matkailupalveluidesi luokse...
25.03.2020

Viikko etätyöskentelyä takana. Mitä olemme oppineet?

Kun maailma on pysähtynyt raiteilleen, ja toimiston tohina on siirtynyt kotikonttorien kuhinaan, tulee väistämättäkin...

Jutellaanko lisää?

Jätä yhteydenottopyyntö, vastaamme sinulle mahdollisimman pian