Kun haluat pysyä aallonharjalla, laajentaa toimintaasi tai parantaa tuloksia

Verkkopalvelun kehittäminen asiakaslähtöisesti

Verkkokauppa raahaa muun myynnin perässä tai verkkopalvelua pitäisi uusia tähän päivään, jottei potentiaaliset kaupat mene heti sivu suun vaikeasti käytettävän sivuston takia. Mutta mistä ongelmasta oikein aloittaa, tai löytäisi oikeanlaista osaamista verkkopalvelun kehittämiseen?

Verkkopalvelun kehittäminen lähtee useimmiten käyntiin siitä, kun sen tulokset eivät näytä hyvältä vuodenkaan jälkeen sivuston julkaisusta. Jos asiakkaasi näyttävät lukujen valossa vain pyörähtävän ovellasi tai verkkokauppasi ostoskorin hylkäysprosentti on korkea, on aika viilata ostokokemusta ja sivustoa kuntoon.

Kuulostaako ongelmat tutulta ja haluaisit tehdä verkkopalvelusi uudistamisen kertaheitolla oikein? Ota meihin yhteyttä ja jutellaan tarkemmin, kuinka sinun liiketoimintasi voi hyötyä verkkopalveluiden kehityspalveluistamme.


divider-element

Näin autamme sinua uusiutumaan verkossa

AtFlow’n asiantuntijapalvelut verkkopalveluiden kehittämiseen

Tekniset ja visuaaliset muutokset

Verkkopalvelun kehitystoimenpiteet ovat useimmiten erilaisia teknisiä ja visuaalisia uudistuksia, kuten sivuston toiminnallisuuden parantamista, visuaalisen ilmeen uudistamista tai uusien ominaisuuksien kehittämistä sivustolle. Muutoksien lähtökohtana on kehittää verkkopalvelua mahdollisimman asiakaslähtöiseksi: onhan verkko-ostaminen tai yhteydenotto nopeaa sekä asiakkaan tarvitsemat tiedot helposti saatavilla? Eihän asiakas kohtaa muita pullonkauloja vieraillessaan sivuillasi?

Digimarkkinointi ja -automaatiot

Markkinointi on jokaisen verkkopalvelun peruspilari, jota ilman potentiaalisten asiakkaiden tavoittaminen ja kauppojen saanti on huomattavasti vaikeampaa.  Digimarkkinoinnilla voit tavoittaa potentiaaliset asiakkaat ja sitouttaa nykyasiakkaasi, mikä näkyy suoraan verkkopalvelusi kasvaneissa myyntiluvuissa, kävijämäärissä ja yrityksesi tunnettuudessa. 

Lue lisää digimarkkinoinnin asiantuntijapalveluistamme

Integroinnit ulkoisten järjestelmien kanssa

Verkkokaupan suosio kulminoituu loppupeleissä kahteen asiaan: nopeuteen ja vaivattomuuteen. Kun ostopäätös syntyy, voi tuotteen käydä ostamassa heti samalta istumalta sen sijaan, että vaivautuisi lähtemään kauppaan. Me atFlow'lla haluamme tehdä yrityksesi ja asiakkaidesi arjesta helppoa, mikä onnistuu vain rautaisella ohjelmistointegraatioiden osaamisella.

Yli 30 integrointimahdollisuutta - katso niistä suosituimmat

Miksi valita atFlow'n kehityspalvelut?

  • Kasvata myyntilukuja ja asiakasmääriä
  • Laajenna toiminta-alueesi ja tavoita uusia asiakasryhmiä kansainvälisille markkinoilla
  • Palvele asiakkaitasi tehokkaammin
  • Automatisoi prosesseja ja eri työvaiheita
  • Pidä verkkopalvelu liiketoimintasi kehityksen mukana
  • Huolehdi yrityksesi hyvästä imagosta verkossa
  • Pidä huoli verkkopalvelusi turvallisuudesta ja luotettavuudesta
  • Pysy kilpailussa mukana kehittämällä toimintaasi ja tapojasi palvella asiakasta verkossa
  • Karsi turhia kuluja vanhentuneen teknologian korjaamisesta ja potentiaalisten kauppojen menosta sivu suun kilpailijalle
  • Suunnittele ja kysy milloin tahansa uusia ominaisuuksia ja integrointeja verkkopalveluusi
  • Keskity sinulle tärkeiden tehtävien tekoon ja anna asiantuntijoiden huolehtia palvelusi nykyaikaisuudesta
Valamon luostari -logo
VisitKouvola-logo
Sport-Kone Halonen -logo

Uusi verkkopalvelu on mahdollista toteuttaa alusta alkaen kehityspalveluna tai se voidaan aloittaa kertaluontoisen projektin jälkeen

Näin kehityspalvelumme tyypillisesti toimii

AtFlow'n kehityspalvelut on olemassa, jotta verkkopalvelusi pysyy kilpailukykyisenä myös sen perustamisen jälkeen. Kehityspalveluasiakkaanamme pääset yhdessä katsomaan asiantuntijoidemme kanssa, kuinka verkkopalveluasi voidaan kehittää pitkäjänteisesti budjettiisi ja aikatauluusi sopivalla tavalla.

1. Asetetaan tavoitteet

Asetamme yhdessä verkkokauppasi kehitykselle tavoitteet, jotka sopivat yrityksesi kokonaistavoitteisiin. Näitä tyypillisesti ovat laajentuminen ulkomaille, tunnettuuden lisääminen, tuloksien parantaminen ja suuntaaminen uusille markkina-alueille.

2. Luodaan kehityssuunnitelma

Kehityssuunnitelmassa määrität yhdessä asiantuntijoidemme kanssa verkkokauppaasi toteutettavat kehitystoimenpiteet ja niiden tavoitteet. Tavoitteiden asettaminen auttaa yritystäsi kattavasti myös itse verkkokaupan ulkopuolella, sillä voit hyödyntää tavoitteiden toteutumisen seurantaa yrityksesi muissa toimenpiteissä.

3. Kehitetään kestävästi

Kehitystoimenpiteet vaihtelevat jokaisen yrityksen ja tarpeen kohdalla. Ne voivat olla erilaisia teknisiä ja visuaalisia uudistuksia, kuten sivuston asiakaspalvelupolun parantamista, visuaalisen ilmeen uudistamista tai täysin uusien ominaisuuksien kehittämistä. Lisäksi näitä toimenpiteitä voidaan tukea erilaisilla digimarkkinoinnin toimenpiteillä.

4. Kehitetään tarvittaessa nopeasti

Isojen kehitystoimenpiteiden lisäksi asiantuntijamme ovat valmiina toteuttamaan pieniä päivityksiä ja kehityskohteita nopeallakin aikataululla.

5. Pidetään yhteyttä niin usein kuin sinulla on tarve

Haluamme, että tiedät verkkokauppasi elämästä ja voit ottaa meihin yhteyttä matalalla kynnyksellä. Kehityspalveluasiakkaanamme saatkin henkilökohtaisen yhteyshenkilön, jonka kanssa pidät yhteyttä kaikkiin kehitysasioihin liittyen. Tarpeidesi mukaan voimme pitää säännöllisiä kuukausipalavereita, vuosittaisia katsauksia tai aktiivisempaa palaveritahtia viikoittain. Valinta on sinun.

Opi lisää, miten verkkopalveluiden kehittäminen toimii

Miksi verkkokauppaa on kehitettävä? Mistä löydät verkkokaupan menestyksen mittarit? Lue asiantuntijoidemme vinkit verkkopalvelusi kehittämiseen.

Haluatko tietää lisää? Kysy meidän asiantuntijoilta!

Joonas Karvinen
Joonas Karvinen
Sales Manager
Riina Seppänen
Riina Seppänen
Account Director

Pyydä demoa tai jätä yhteydenottopyyntö!

Jutellaan yhdessä, kuinka yrityksesi voisi hyötyä asiantuntijapalveluistamme