Kehityspalvelut

Kun haluat pysyä aallonharjalla, laajentaa toimintaasi tai parantaa tuloksia

Verkkokauppa raahaa muun myynnin perässä tai verkkopalvelua pitäisi uusia tähän päivään, jottei potentiaaliset kaupat mene heti sivu suun vaikeasti käytettävän sivuston takia. Mutta mistä ongelmasta oikein aloittaa, tai löytäisi oikeanlaista osaamista verkkopalvelun kehittämiseen?

Verkkopalvelun kehittäminen lähtee useimmiten käyntiin siitä, kun sen tulokset eivät näytä hyvältä vuodenkaan jälkeen sivuston julkaisusta. Jos asiakkaasi näyttävät lukujen valossa vain pyörähtävän ovellasi tai verkkokauppasi ostoskorin hylkäysprosentti on korkea, on aika viilata ostokokemusta ja sivustoa kuntoon.

Kuulostaako ongelmat tutulta ja haluaisit tehdä verkkopalvelusi uudistamisen kertaheitolla oikein? Ota meihin yhteyttä ja jutellaan tarkemmin, kuinka sinun liiketoimintasi voi hyötyä verkkopalveluiden kehityspalveluistamme.



AtFlow’n asiantuntijapalvelut verkkopalveluiden kehittämiseen

Tekniset ja visuaaliset muutokset

Verkkopalvelun kehitystoimenpiteet ovat useimmiten erilaisia teknisiä ja visuaalisia uudistuksia, kuten sivuston toiminnallisuuden parantamista, visuaalisen ilmeen uudistamista tai uusien ominaisuuksien kehittämistä sivustolle. Muutoksien lähtökohtana on kehittää verkkopalvelua mahdollisimman asiakaslähtöiseksi: onhan verkko-ostaminen tai yhteydenotto nopeaa sekä asiakkaan tarvitsemat tiedot helposti saatavilla? Eihän asiakas kohtaa muita pullonkauloja vieraillessaan sivuillasi?

Digimarkkinointi ja -automaatiot

Markkinointi on jokaisen verkkopalvelun peruspilari, jota ilman potentiaalisten asiakkaiden tavoittaminen ja kauppojen saanti on huomattavasti vaikeampaa. Digimarkkinoinnilla voit tavoittaa potentiaaliset asiakkaat ja sitouttaa nykyasiakkaasi, mikä näkyy suoraan verkkopalvelusi kasvaneissa myyntiluvuissa, kävijämäärissä ja yrityksesi tunnettuudessa. 

Integroinnit ulkoisten järjestelmien kanssa

Verkkokaupan suosio kulminoituu loppupeleissä kahteen asiaan: nopeuteen ja vaivattomuuteen. Kun ostopäätös syntyy, voi tuotteen käydä ostamassa heti samalta istumalta sen sijaan, että vaivautuisi lähtemään kauppaan. Me atFlow'lla haluamme tehdä yrityksesi ja asiakkaidesi arjesta helppoa, mikä onnistuu vain rautaisella ohjelmistointegraatioiden osaamisella.

Miksi valita atFlow'n kehityspalvelut?

  • Kasvata myyntilukuja ja asiakasmääriä
  • Laajenna toiminta-alueesi ja tavoita uusia asiakasryhmiä kansainvälisille markkinoilla
  • Palvele asiakkaitasi tehokkaammin
  • Automatisoi prosesseja ja eri työvaiheita
  • Pidä verkkopalvelu liiketoimintasi kehityksen mukana
  • Huolehdi yrityksesi hyvästä imagosta verkossa
  • Pidä huoli verkkopalvelusi turvallisuudesta ja luotettavuudesta
  • Pysy kilpailussa mukana kehittämällä toimintaasi ja tapojasi palvella asiakasta verkossa
  • Karsi turhia kuluja vanhentuneen teknologian korjaamisesta ja potentiaalisten kauppojen menosta sivu suun kilpailijalle
  • Suunnittele ja kysy milloin tahansa uusia ominaisuuksia ja integrointeja verkkopalveluusi
  • Keskity sinulle tärkeiden tehtävien tekoon ja anna asiantuntijoiden huolehtia palvelusi nykyaikaisuudesta
Valamon luostari -logo
VisitKouvola-logo
Sport-Kone Halonen -logo

Näin kehityspalvelumme tyypillisesti toimii

AtFlow'n kehityspalvelut on olemassa, jotta verkkopalvelusi pysyy kilpailukykyisenä myös sen perustamisen jälkeen. Kehityspalveluasiakkaanamme pääset yhdessä katsomaan asiantuntijoidemme kanssa, kuinka verkkopalveluasi voidaan kehittää pitkäjänteisesti budjettiisi ja aikatauluusi sopivalla tavalla.

1. Asetetaan tavoitteet

Asetamme yhdessä verkkokauppasi kehitykselle tavoitteet, jotka sopivat yrityksesi kokonaistavoitteisiin. Näitä tyypillisesti ovat tunnettuuden lisääminen, tuloksien parantaminen, laajentuminen ulkomaille ja suuntaaminen uusille markkina-alueille.

2. Kehitetään kestävästi

Kehitystoimenpiteet vaihtelevat jokaisen yrityksen ja tarpeen kohdalla. Ne voivat olla erilaisia teknisiä ja visuaalisia uudistuksia, kuten sivuston asiakaspalvelupolun parantamista, visuaalisen ilmeen uudistamista tai täysin uusien ominaisuuksien kehittämistä.

3. Pidetään yhteyttä niin usein kuin sinulla on tarve

Kehityspalveluasiakkaanamme saat henkilökohtaisen yhteyshenkilön, jonka kanssa pidät yhteyttä kaikkiin kehitysasioihin liittyen. Tarpeidesi mukaan voimme pitää säännöllisiä kuukausipalavereita, vuosittaisia katsauksia tai aktiivisempaa palaveritahtia viikoittain. Valinta on sinun.

Opi lisää, miten verkkopalveluiden kehittäminen toimii

Miksi verkkokauppaa on kehitettävä? Mistä löydät verkkokaupan menestyksen mittarit? Lue asiantuntijoidemme vinkit verkkopalvelusi kehittämiseen.

Haluatko tietää lisää? Kysy meidän asiantuntijoilta!