Palvelut auttamaan liiketoimintaasi

Menesty verkossa
- atFlow'n digimarkkinointi

Digimarkkinoinnin olisi hyvä kuulua tiiviisti jokaisen verkossa toimivan yrityksen markkinointisuunnitelmaan. Me atFlow’lla toimimme sekä asiakkaidemme verkkopalveluiden strategisena kumppanina että tuemme sinua digitaalisen liiketoiminnan jatkuvassa kehittämisessä. Tästä syystä kutsummekin digimarkkinoinnin palveluita mieluummin asiakkaan liiketoiminnan auttamisen palveluiksi.

Vahvuuksiimme kuuluu yrityksesi myynnin kasvattaminen verkossa digimarkkinoinnin työkalujen, kuten hakukonemainonnan ja sisältömarkkinoinnin avulla. Oikeanlaista dataa ja analytiikkaa hyödyntämällä, voimme yhdessä kasvattaa yrityksesi myyntiä, lisätä liidien määrää ja parantaa näkyvyyttä verkossa. Lisäksi autamme varmistamaan, että yrityksesi markkinointiviestit puhuttelevat valittuja kohderyhmiä. Lue lisää ja tutustu digimarkkinoinnin ratkaisuihimme!


divider-element

Digimarkkinoinnin ratkaisut

Digisisällön suunnitelma ja digimarkkinoinnin vuosikello

Mikä on digisisällön suunnitelma ja mihin sitä tarvitaan? Digiviidakkoon on helppo eksyä, mutta digisisällön suunnitelman avulla toiminta on...
Lue lisää

Google Ads hakusanamainonta

Hakusanamainonnan pakettimme avulla tehostat verkkopalvelusi kävijäliikennettä siellä, mistä ihmiset yritystäsi etsivät, eli Googlessa. Suunnittelemme ja...
Lue lisää

SEO - Hakukoneoptimointi

Yrityksenne verkkosivujen löytyminen Googlen hakutuloksissa ei ole itsestäänselvyys vaan siihen vaikuttavat monet tekijät. Panostamalla verkkopalvelunne...
Lue lisää

Tekstisisältöjen tuotanto

Sisältö on verkkopalvelun selkäranka, sillä se vaikuttaa niin hakukonenäkyvyyteen kuin asiakkaiden viihtyvyyteenkin. Teemme sivustosi teksteistä myyvempiä...
Lue lisää

Uutiskirjepalvelut

Sähköpostimarkkinointi on kustannustehokas digitaalisen markkinoinnin keino, jonka tuloksia on helppo mitata. Ethän kuluta sähköpostimerkkejä turhaan, me...
Lue lisää

Miten digimarkkinointi voi auttaa sinua kasvattamaan myyntiäsi verkossa?

Digimarkkinointi on kustannustehokas tapa saavuttaa yritykselle näkyvyyttä, kasvattaa tunnettuutta ja näin ollen myös myyntiä verkossa. Digimarkkinoinnin tuloksellisuuttasi voidaan mitata helposti ja kattavasti analytiikan ja raportoinnin avulla. Tulosten mitattavuus auttaa mainonnan tehokkuuden mittaamisen lisäksi mainosviestien kohdentamisessa asiakkaillesi, vaikkapa heidän ostoskäyttäytymisensä tai kiinnostusten kohteiden perusteella. Näin voit myös tehostaa vuorovaikutusta sinun ja asiakkaidesi välillä puhumalla heille mielenkiintoisista aiheista, tarjouksista tai muista yrityksesi liittyvistä sisällöistä.

Kaiken kaikkiaan digimarkkinointi on tehokkuutta ja asiastyytyväisyyttä pienellä budjetilla - digitaaliset työkalut markkinoinnissa tarjoavat sinulle erinomaisia keinoja tavoittaa juuri sinulle potentiaaliset asiakkaat!

Arvelluttaako digimarkkinoinnin käytännön toteutus?

Sen lisäksi että autamme sinua suunnittelemaan ja toteuttamaan yllämainitut toimenpiteet, voimme tarvittaessa auttaa sinua toteuttamaan myös muita digimarkkinoinnin toimenpiteitä. Mikäli kaipaat apua esimerkiksi sosiaalisen median markkinoinnin hyödyntämiseen tai kampanjoiden ja visuaalisten elementtien suunnitteluun mainonnan tueksi, autamme mielellämme. Toimintamme joustavuus ja laajan osaamisen digiammattilaisemme mahdollistavat sen, että voimme yhdessä rakentaa sinulle tarvitsemasi digimarkkinoinnin paketin. Itsenäisen toteuttamisen ja jatkokehityksen tueksi järjestämme myös koulutuksia, joiden avulla voimme opastaa sinua tarvittaviin toimiin.

Jos digitaalisen liiketoiminnan kehittäminen kiinnostaa, me autamme sinua tavoitteiden asettamisessa ja niiden saavuttamisessa!

 

Blogi: Digiliiketoiminnan aakkoset

20.02.2020

Matkailutoiminta nykyaikaistuu osa 2: 5 verkkokaupan hittietua matkailuyrittäjälle

Matkailusta on muodostunut erottamaton osa digitaalista kaupankäyntiä. Kukapa meistä ei olisi sohvareissannut...
04.02.2020

Matkailutoiminta nykyaikaistuu osa 1: onko matkailuliiketoimintasi jo verkossa?

Matkailukohteiden etsiminen ja tilaaminen verkosta ovat tätä päivää. Matkailijoille digitaalisuus onkin...
30.01.2020

Tie menestyvään verkkokauppaan osa 2: 4 ideaa verkkokaupan jatkokehitykseen

Edellisessä osassa pääsitte pureutumaan menestyvien verkkokauppiaiden salaisuuteen: heidän digitaalisen...

Kiinnostuitko?

Jätä yhteystietosi niin otamme yhteyttä

Joonas Karvinen
Joonas Karvinen
Myyntipäällikkö