Markkinoinnin automaatiot

Markkinoinnin automaatioilla hankit uusia ja sitoututat nykyisiä asiakkaita. Suositeltu lisäpalvelu verkkokauppaan.

Mitä tarkoitetaan markkinoinnin automaatioilla?

Markkinoinnin automaatioiden tarkoitus on nopeuttaa toistuvia markkinoinnin prosesseja, hankkia asiakkaita ja pitää huolta jo olemassa olevista asiakkaistasi. Voit ajatella niitä digitaalisena myyjänäsi sekä asiakaspalvelijanasi, joka toivottaa uudet asiakkaat tervetulleeksi, tarjoaa heille mielenkiintoisia ja tarpeellisia tuotteita, antaa vinkkejä sekä jättää kassalla hyvän mielikuvan itsestäsi. Parhaimmillaan ne auttavat asiakasta valitsemaan sinun tuotteesi ja palaamaan luoksesi uudelleen – niin verkkokaupassa kuin kivijalassa.

 

Näin autamme markkinointiautomaatioiden hyödyntämisessä

Klaviyo-sähköpostiautomaatiot

Oletko ajatellut tehostaa markkinointiasi uutiskirjeiden, automaatioiden tai kenties popup-ilmoitusten avulla? Nämä kaikki kuuluvat Klaviyoon, joka tekee uusasiakashankinnasta ja sähköpostimarkkinoinnista helpompaa.

Klaviyon avulla lähetät uutiskirjekampanjoita ja seuraat tuloksia yksityiskohtaisesti. Markkinointiisi tuodaan myös automaatioita, jotka hoitavat viestintää ja asiakashankintaa kellon ympäri.

  • Keräät lisää potentiaalisia asiakkaita uutiskirjelomakkeilla, tarjousilmoituksilla ja automaattisilla sähköpostiviesteillä
  • Voit kohdistaa kampanjointiasi tarkemmin dynaamisten vastaanottajalistojen avulla
  • Saat työkalut sähköpostimarkkinoinnin tehokkuuden mittaamiseen

Palvelumme sisältää:

  • Klaviyo-tilin perustaminen ja käyttöönotto
  • Kontaktilistojen tuonti Klaviyoon
  • Uutiskirjeiden luonti ja ajastettu lähetys
  • Sivustolomakkeiden, esimerkiksi popup-tarjousilmoitusten luonti
  • Integrointi verkkokauppaan ostotapahtumien seurantaa ja jälkimarkkinointia varten
  • Ohjeistus Klaviyon käyttöön

Asiakastarinat

Pyydä tarjous

Kysy lisää

T_PLACEHOLDER_IMAGE

Aleksi Haimakainen