Millpoint.fi

Millpoint näyttökuva
Asiakas
Millpoint Oy
Projektista
Mainoslahjojen ylivoimaa
Verkkosivusto
Kategoria

Millpoint on vuonna 2006 perustettu yritys, joka on jo yli kymmenen vuoden ajan tarjonnut toimistotarvikkeita, mainoslahjoja ja liikelahjoja yrityksille ja yhteisöille. Yhden miehen yrityksenä alkanut yritys toimii tänä päivänä valtakunnallisesti noin 15 myyjän verkostolla ympäri Suomen. Yrityksen toimisto ja varasto sijaitsevat Lappeenrannassa. 

 

Haaste: Nopeutta verkkokaupan päivitykseen ja käytettävyyteen 

Millpoint halusi verkkokaupalle ylläpidoltaan selkeämmän ja helpomman alustan, jonka avulla sivuston päivitys onnistuisi jouhevasti vaikkapa useammalta henkilöltä. Tavoitteena oli saavuttaa myös käyttäjäystävällisempi sivusto, joka toimisi erilaisilla ja -kokoisilla päätelaitteilla. Millpoint päättikin valita kumppanikseen meidät. AtFlow’lla meiltä löytyy halua ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa sekä tarjota oikeanlainen ja asiakkaalle sopiva ratkaisu liiketoiminnan tukemiseen kätevästi samasta paketista. 

 

Ratkaisu: Helppokäyttöinen verkkokauppa niin omistajalle kuin asiakkaalle  

Toteutimme Millpointin tarpeiden mukaisesti visuaalisesti selkeän ja nykyaikaisen verkkokaupan, jota on helppo ylläpitää useamman henkilön toimesta. Verkkokaupasta tilaaminen on myöskin sujuvaa selkeän tuotekategorisoinnin ja tarjouspyyntölomakkeen ansiosta. Lisäksi verkkokaupassa tuodaan tuotteita selvästi esille, ja yrityksestä löytää tarkat tiedot aina yksityiskohtaista henkilöstöesittelyä myöten. Sivuston tärkeimpiä ominaisuuksia ovat:  

  • Helppo sivujen päivitys ja tiedonhallinnointi varmistavat sen, että asiakkaat löytävät aina ajankohtaisinta tietoa tuotteista ja yrityksen viimeaikaisista uutisista. 
  • Selkeä tuotekategorisointi nopeuttaa asiakkaan kulkua ostospolulla. 
  • Tarjouspyyntölomake mahdollistaa kauppojen sopimisesta suoraan asiakkaan ja yrityksen välillä. Tarjouspyyntölomakkeen tuotteet saa kätevästi lisättyä tarjouskoriin verkkokaupasta. 
  • Mobiiliystävällinen sivusto helpottaa omalta osaltaan verkkokaupassa asiointia ja verkko-ostosten tekoa. 
  • Yritystarinan ja henkilöstön esittelyt ovat veikeä keino lisätä yrityksen omaleimaisuutta ja erottautuvuutta muista alan toimijoista. 

 

Hyödyt: Moderni verkkokauppa on lahja liiketoiminnalle 

Vuodesta 2019 alkaen Millpoint on ottanut asiakkailtaan tilauksia vastaan uuden verkkokaupan avulla, joka toteutettiin aFlow’n omalle eCommerce-pohjalle tarjouskori ominaisuudella. Lopputulokseen tyytyväinen yritys on saanut kasvatettua verkkokauppansa tuloksellisuutta ja tyytyväisten asiakkaiden määrää.  

  • Kasvu tuotteiden tilausmäärissä kertoo siitä, että asiakkaat ovat pysyneet ostopolulla alusta loppuun asti. 
  • Lisääntynyt asiakastyytyväisyys helppokäyttöisen verkkokaupan ansiosta saa asiakkaat palaamaan uudelleen ostoksille. 
  • Verkkosivusto tavoittaa vakioasiakkaiden lisäksi täysin uusia kohderyhmiä, ja auttaa siten solmimaan uusia asiakkuussuhteita. 

 

Yhteenveto: Asiakkaamme tyytyväinen asiakas on myös meidän ylpeyden ja ilon aihe 

Yhteistyömme suurimpina saavutuksina Millpoint on saanut tehostettua tuloksellisuuttaan myös verkossa. Verkkokaupan kokonaisvaltainen uudistaminen siis kannatti niin yrityksen kuin sen asiakkaiden kannalta – nyt Millpointista voi selata ja tilata mieluisia lahjoja vaivattomasti ympäri vuorokauden.


Tutustu myös blogikirjoituksiimme

26.05.2020

Yrittäjän viisi ohjenuoraa verkkokaupan perustamiseen

Jos olet suunnittelemassa verkkokaupan perustamista, niin nappaathan tässä blogikirjoituksessa jaetut ohjeet korvan taakse!
31.03.2020

Mitä yrityksesi digitaalinen mökkitie kertoo tarjoamastasi palvelusta?

Millaisessa kunnossa on matkailuyrityksesi virtuaalinen mökkitie? Onko saapuminen matkailupalveluidesi luokse...
25.03.2020

Viikko etätyöskentelyä takana. Mitä olemme oppineet?

Kun maailma on pysähtynyt raiteilleen, ja toimiston tohina on siirtynyt kotikonttorien kuhinaan, tulee väistämättäkin...

Kiinnostuitko?

Jätä yhteystietosi niin otamme yhteyttä

Joonas Karvinen
Joonas Karvinen
Myyntipäällikkö