Toasted.fi

toasted näyttökuva
Asiakas
Toasted
Projektista
Maukkaat toastit suoraan grillistä tapahtumaasi
Verkkosivusto
Kategoria

Asiakas

Toasted on nuoren yrittäjäkaksikon catering-palveluita tarjoava yritys, joka sijaitsee Joensuun keskusaukion sinisen virran äärellä. Toasted haluaa uudistaa suomalaista pikaruokakulttuuria tuomalla tuoda toastit kaikkien tietoisuuteen ja vakiinnuttaa ne suomalaiseen ruokakulttuuriin persoonallisella ja herkullisella tavalla.

Toasted voitti vuonna 2019 atFlow’n, Pohjois-Karjalan Nuorten Yrittäjien ja JoES:in (Joensuu Entrepreneurship Society) järjestämän Nuorten Yrittäjien Tukitempauksen, jossa haluttiin auttaa 16–35-vuotiasta yrittäjää liiketoiminnan kasvattamisessa lahjoittamalla atFlow’n sponsoroima verkkopalvelu joko uuden tai olemassa olevan yrityksen menestyksen tueksi.

 

Haaste: Uusi markkinointi- ja yhteydenottokanava uudelle yritykselle

Uutta liiketoimintaa aloittelevan yrittäjäkaksikon visiona oli saada Toasted-brändin markkinointia vauhdittavat verkkosivut, jotka samalla lisäisivät yhteydenottojen määrää. Tärkeässä roolissa oli erityisesti verkkosivujen visuaalinen ilme, jonka toivottiin tuovan brändiä vahvasti esille, jotta se jäisi asiakaan mieleen jo ensimmäisen sivuvierailun jälkeen. Tavoitteena olikin tehdä sivuista mahdollisimman uniikit ja edukseen erottuvat.

 

Ratkaisu: Rohkeampi tapa toteuttaa verkkosivut

Projekti aloitettiin yhteisellä palaverilla, jossa pääsimme yhdessä asiakkaan kanssa miettimään verkkosivustolle tulevia ominaisuuksia ja visuaalista ilmettä. Pidimme asiakkaan kanssa säännöllisesti yhteyttä koko projektin ajan, minkä lopputuloksena Toasted sai itselleen tyylikkäät verkkosivut, jotka toteutettiin Dataflow-alustalle. Sivulta löytyvän hinta-arviolomakkeen ansiosta asiakkaiden on helppo valita tilaisuuksiinsa Toastedilta juuri oikeanlaiset ruoka- ja juomatarjoilut.

 

Tulokset: Herkullinen brändi jatkaa kasvuaan myös verkossa

Toastedilla on nyt käytössään tyylikäs markkinointityökalu, jolla toastien tilaus pienempiin tai suurempiin tapahtumiin onnistuu helposti. Yhteistyö yrittäjäkaksikon kanssa oli loistava tilaisuus myös visuaalisille suunnittelijoillemme toteuttaa brändin ilmettä erilaisilla luovilla tavoilla. Nyt Toastedilla on käytössään näyttävät verkkosivut vauhdittamaan markkinointia ja herkullisen tuotteen viemistä suomalaisen pikaruokakulttuurin kärkisijoille.

 

Meillä oli selkeä visio ja korkeat tavoitteet nettisivumme suhteen ja atFlow'n kanssa sivuja suunnitellessa visio välittyi helposti heille ja sivut ylittivät odotuksemme. Halusimme sivullemme toiminnallisen esimerkkihintalaskurin, mutta emme kerenneet suunnittelemaan sitä itse paljoa. Annoimme idean keskeneräisenä atFlow'n porukalle ja he hoitivat ohjelmoinnin juuri sellaiseksi, kuten sen ajattelimmekin. Projekti ei vaatinut meiltä yhtään enempää osallistumista, kuin mitä itse halusimme ja toiveitamme kuunneltiin kattavasti koko prosessin ajan.
Eino Lehmusoksa

Tutustu myös blogikirjoituksiimme

26.05.2020

Yrittäjän viisi ohjenuoraa verkkokaupan perustamiseen

Jos olet suunnittelemassa verkkokaupan perustamista, niin nappaathan tässä blogikirjoituksessa jaetut ohjeet korvan taakse!
31.03.2020

Mitä yrityksesi digitaalinen mökkitie kertoo tarjoamastasi palvelusta?

Millaisessa kunnossa on matkailuyrityksesi virtuaalinen mökkitie? Onko saapuminen matkailupalveluidesi luokse...
25.03.2020

Viikko etätyöskentelyä takana. Mitä olemme oppineet?

Kun maailma on pysähtynyt raiteilleen, ja toimiston tohina on siirtynyt kotikonttorien kuhinaan, tulee väistämättäkin...

Jutellaanko lisää?

Jätä yhteydenottopyyntö, vastaamme sinulle mahdollisimman pian