Isomyy.fi

Iso Myy
Asiakas
Kauppakeskus Iso Myy Oy
Projektista
Kauppakeskus Joensuun ydinkeskustassa: Iso Myyn oma tiedotuskanava
Verkkosivusto

Iso Myy on Joensuun keskustan ja koko Pohjois-Karjalan suurin kauppakeskus, joka on perustettu vuonna 2007. Kauppakeskus kokoaa yhteen erilaisia liikkeitä muotiin ja vapaa-aikaan liittyvistä kaupoista alkaen viihtyisiin kahviloihin ja ravintoloihin, joissa käyvät ahkeraan kaikenikäiset joensuulaiset. Lisäksi Iso Myyn tilat tarjoavat oivan miljöön promootioiden ja pop-up-tapahtumien järjestämiseen. 

 

Haaste: Kymmeniä liikkeitä pirstaloituneena eri sivuille 

Kymmeniä liikkeitä saman katon alle kokoavana kauppakeskuksena Iso Myy tuli tilanteeseen, jossa se kaipasi tehokasta tietoalustaa kokoamaan liikkeiden tiedot samaan paikkaan verkossa. Myös kauppakeskuksessa vierailijoiden ja siellä toimivien liikkeiden ja niiden asiakkaiden kannalta yhtenäinen tietoalusta tukisi kaupankäyntiä ja tyytyväisyyttä vierailla kaupoilla uudemmankin kerran. Ratkaisua näihin tarpeisiin Iso Myy haki meiltä. 

 

Ratkaisu: Tehokas tietoalusta on kauppakeskukselle ensiarvoinen työväline 

Toteutimme kauppakeskukselle kokonaan uudistetut tietoalusta-pohjaiset verkkosivut, jotka kokoavat yhteen paikkaan monipuolisen liike- ja tapahtumatoiminnan. Lisäksi sivuilla on huomioitu Iso Myyn pirtsakka brändi ja visuaalinen ilme, jotta sivusto on yhdessä linjassa kauppakeskuksen muun viestinnän kanssa. Kauppakeskuksen uuden verkkosivuston muita tärkeimpiä ominaisuuksia ovat: 

  • Mainosbannerit esittelevät kauppakeskuksesta löytyviä tuotteita ja palveluita monipuolisesti sekä ilmoittavat ajankohtaisista kampanjoista ja tapahtumista.  
  • Liiketilojen hallinta onnistuu helposti tietoalustan ansiosta, jonka kautta voi muokata samalla kertaa mm. liiketilakortteja, mainospaikkoja, liiketilojen tietoja ja kuvia sekä liiketilojen hakua.  
  • Sivuston ylläpito suoraan verkkosivuston päältä helppokäyttöisellä ja suomenkielisellä hallinnalla sujuvoittaa tietojen päivittämistä. 
  • Sivusto on hakukoneoptimoitu, jotta kauppakeskuksen vierailijat ja asiakkaat löytävät sen tarjoamat tuotteet ja palvelut heti ensimmäisenä hakukoneista.  
  • Yhteydenottolomakkeet sivuilla helpottavat palautteen keräämistä.   
  • Mobiiliystävällisyys ja joustava toimivuus erilaisilla päätelaitteilla varmistaa sen, että kauppakeskuksen verkkosivut ovat saavutettavissa missä ja milloin vaan. 
  • Suomenkielisen sivuston lisäksi kauppakeskus palvelee asiakkaitaan myös englanninkielisellä sivuversiolla. 

 

Hyödyt: Digitaalinen esite tukemassa toimintaa 

Iso Myy otti atFlow’n Tietoalustalla toteutetut verkkosivut käyttöönsä vuonna 2017. Kokonaisvaltaisen uudistuksen ansiosta kauppakeskus palvelee nyt vierailijoitaan ja liikkeitään entistä paremmalla otteella. Uudistetut verkkosivut ovat kasvattaneet tyytyväisyyttä niin vierailijoiden kuin kauppiaiden keskuudessa, sillä tietoa kauppakeskuksen toiminnasta löytyy helposti samasta paikasta. 

  • Sivusto toimii kauppakeskuksen digitaalisena esitteenä ja kaupunkilaisille paikkana, josta voi tarkistaa ravintoloiden lounaslistat ja löytää tietoa tapahtumista, uutuustuotteista ja tarjouksista. 
  • Sivustolla julkaistut tarjoukset ja tapahtumat saavat Facebookissa jaettuna huomattavaa näkyvyyttä, ja erilaiset kampanjat voidaan tehdä yhdessä kauppakeskuksen kanssa monimediamarkkinointina. 
  • Kauppakeskuksen liikkeiden toimintaa helpottaa, kun vastaus usein kysyttyihin kysymyksiin sijainnista ja aukioloajoista löytyy keskitetysti kauppakeskuksen sivuilta. 

 

Lopputulos: Yhteisymmärrys verkkopalvelun tavoitteista tuotti tulosta 

Iso Myyn verkkosivut kattavat yli 60 liikkeen tiedot, tapahtumat, tarjoukset sekä kauppakeskuksen ravintoloiden lounaslistat. Ilman atFlow’n Tietoalustaa, olisi näin kattavan tietomäärän hallinnointi huomattavasti vaikeampaa ja aikaa vievää. Yhteistyömme lopputuloksena Iso Myy on saanut itselleen digitaalisen esitteen, joka esittelee modernisti ja monipuolisesti kauppakeskuksen toimintaa perheitä ja ystäviä yhteen kokoavana keskuksena Joensuun sydämessä.

"Yhteistyö alkoi yhteisymmärryksestä projektin tavoitteiden suhteen ja sujui samoissa merkeissä. Kaikilla tuntui olevan aito halu tehdä kauppakeskukselle mahdollisimman toimiva verkkopalvelu."
Kari Souto
Markkinointipäällikkö
Isomyy.fi logo

Lisää kuvia

Tutustu myös blogikirjoituksiimme

26.05.2020

Yrittäjän viisi ohjenuoraa verkkokaupan perustamiseen

Jos olet suunnittelemassa verkkokaupan perustamista, niin nappaathan tässä blogikirjoituksessa jaetut ohjeet korvan taakse!
31.03.2020

Mitä yrityksesi digitaalinen mökkitie kertoo tarjoamastasi palvelusta?

Millaisessa kunnossa on matkailuyrityksesi virtuaalinen mökkitie? Onko saapuminen matkailupalveluidesi luokse...
25.03.2020

Viikko etätyöskentelyä takana. Mitä olemme oppineet?

Kun maailma on pysähtynyt raiteilleen, ja toimiston tohina on siirtynyt kotikonttorien kuhinaan, tulee väistämättäkin...

Kiinnostuitko?

Jätä yhteystietosi niin otamme yhteyttä

Joonas Karvinen
Joonas Karvinen
Myyntipäällikkö