Matkailuportaali tuo yhteen useita eri matkailutoimijoita ja palvelee asiakkaita saman verkkopalvelun kautta. Matkailuportaalissa tarkoituksena on koota yhteen niin majoitusta kuin ohjelmaa ja aktiviteetteja tarjoavia yrityksiä, sekä esittää tietoa alueen matkailusta esimerkiksi tapahtumista ja nähtävyyksistä. Yhteinen verkkopalvelu on yrityksille etu niin myynnin ja kustannustehokkuuden, kuin markkinoinnin ja näkyvyydenkin näkökulmasta. Yhdessä tekeminen on voimavara, jota yritysten kannattaa hyödyntää mikäli mahdollista. Tällä sivulla voit tutustua lisää matkailuportaaliimme. Mikäli haluat lisätietoa tai tarjouspyynnön, ota yhteyttä!
Hyödyt yritysryhmälle
Yhteiset hankinnat - jaettu ilo
Yhteinen useamman yrityksen matkailuportaali auttaa yhteisissä hankinnoissa ja kehityksessä; niin kustannuksissa kuin uuden oppimisessa ja tuen saamisessa. Yhdessä markkinointiin ja verkkopalveluun panostaminen voi moninkertaistaa niistä saatavat hyödyt.
Kaikki palvelut yhdessä paikassa
Useiden alueella toimivien yrityksien erilaiset palvelut kaikki saman verkkopalvelun alla. Erilaiset palvelut tukevat toisiaan ja tämä voi olla hyvä myyntivaltti alueella matkaileville. Näin heitä pystytään palvelemaan kokonaisvaltaisesti useiden yrityksien toimesta.
Joustavuutta tarpeisiinne
Verkkokauppa rakennetaan juuri yritysryhmänne tarpeiden mukaan ja sitä voidaan kasvattaa yrityksienne toiminnan mukaisesti. Matkailun verkkokauppa mahdollistaa tarpeidenne mukaisen hinnoittelun ja tarjoaa myös joustavat mahdollisuudet kapasiteetin hallintaan.
Leasing rahoitustapana
Verkkopalvelun hankinta voi olla yritykselle hyödyllinen mutta myös hintava investointi. Tarjoamme yhteistyökumppanimme GRENKE Leasingin kautta poikkeuksellisen vaihtoehdon rahoitukseen. Leasing-rahoitus auttaa ennakoimaan ja budjetoimaan kulujasi, helpottaa investointipäätöksen tekoa ja vapauttaa yrityksesi varoja muuhun käyttöön.
Hyödyt asiakkaillenne
Kansainvälisesti saavutettavissa
Matkailun verkkokaupan avulla nostatte majoituspalvelunne kansainväliselle tasolle palvelemalla asiakkaitanne heidän omalla kielellään. Eri kieliversioiden lisääminen verkkokauppa-alustaan varmistaa yksilöllisen käyttäjäkokemuksen asiakaspalvelusta. Palvelunne ostetaan turvallisesta ja edustavasta verkkokaupasta, mikä helpottaa ulkomaista palvelun ostajaa päätöksessään.
Hyvä ostokokemus
Tänä päivänä asiakkaiden vaatimukset ostokokemukselle ovat kovat. Ratkaisumme pitävät huolen siitä, että asiakkaan ostopolun eri vaiheet sujuvat ketterästi. Mobiilikäytettävyys ja hakukoneystävällisyys on otettu huomioon tuotteidemme teknisessä toteutuksessa, jolloin olette löydettävissä kun palveluitanne etsitään. Lisäksi palvelunne ovat ostettavissa vuorokauden jokaisena hetkenä, sillä verkkokauppa hoitaa myyntiprosessin puolestanne.
Monipuoliset maksutavat ja varaaminen
Palveluiden varaaminen on mahdollista ostamalla suoraan sivulta tai esittämällä tarjouspyyntö. Yrittäjänä voit valita haluatko liittää verkkokauppaasi maksuominaisuudet asiakkaan helpomman ostoprosessin takaamiseksi, vai hyödyntää perinteistä tarjouspyyntö- ja laskumenettelyä. Joka tapauksessa, maksamiseen löytyy useita erilaisia vaihtoehtoja, sopimaan jokaiselle asiakkaalle.
- Valmius matkailuyrityksien tärkeimpiin integraatioihin
- Tarjoa kattavasti ja selkeästi tietoa asiakkaillesi, lisätietoja voi tiedustella lomakkeiden kautta
- Suosituimpien maksutapojen integraatiot, joiden kautta osto onnistuu myös ulkomailta
- Nopea tuotehallinta ja massatoiminnot
- Yksityiskohtaiset tuotekortit ja selkeä tuote- sekä palvelulistaus
- Varauskalenteri ja mahdollisuus varausmuodon määrittelyyn: varaako asiakas palvelusi öiden, päivien, vuorokausien vai tuntien mukaan
- Visuaalinen ja edustava ulkoasu, joka voidaan viimeistellä myös videoilla
- Laajat hinnoittelun määritysmahdollisuudet
- Arkea helpottavat automaatiot ja toiminnot: vapauta aikaasi manuaalisesti tehtävistä oheistoiminnoista
Blogi: Digiliiketoiminnan aakkoset
Yrittäjän viisi ohjenuoraa verkkokaupan perustamiseen
Jos olet suunnittelemassa verkkokaupan perustamista, niin nappaathan tässä blogikirjoituksessa jaetut ohjeet korvan taakse!Mitä yrityksesi digitaalinen mökkitie kertoo tarjoamastasi palvelusta?
Millaisessa kunnossa on matkailuyrityksesi virtuaalinen mökkitie? Onko saapuminen matkailupalveluidesi luokse...Viikko etätyöskentelyä takana. Mitä olemme oppineet?
Kun maailma on pysähtynyt raiteilleen, ja toimiston tohina on siirtynyt kotikonttorien kuhinaan, tulee väistämättäkin...Kiinnostuitko?
Jätä yhteystietosi niin otamme yhteyttä
