Yhteistyössä on voimaa - etenkin matkailutoimijoille

Matkailun verkkokauppa varausjärjestelmällä

Hei matkailualan yrittäjä! Haluatko nähdä edessäsi täyteen bookattuja varauskalentereita matka-, ravintola-, ohjelma- ja majoituspalveluillesi? Entä miltä näyttäisi majatalosi tilanne, jos se tavoittaisi laajoja kohderyhmiä niin kotimaassa kuin rajojen ulkopuolella? 

AtFlow'n Matkailun verkkokauppa on kehitetty yhdessä eri matkailuyrittäjien kanssa ratkaisemaan alan haasteita. Verkkokauppa yhdistää varauskalenterit, palveluiden markkinointi- ja hinnoittelumahdollisuudet sekä toiminnan ulkopuolisten varaustenhallintajärjestelmien, kuten Smoobun kanssa. Jos tavoitteenasi on tehdä isompaa matkailumarkkinointia yhteistyössä alueen muiden matkailutoimijoiden kanssa, skaalautuu Matkailun verkkokauppa isommaksi matkailuportaaliksi, joka tuo yhteen useita eri matkailutoimijoita ja palvelee asiakkaita yhden verkkopalvelun alla. 

Mikäli koet kamppailevasi esimerkiksi varausjärjestelmien, monimutkaisten hallintanäkymien tai palveluidesi digitaalisessa markkinoinnissa, niin ota meihin yhteyttä. Katsotaan yhdessä, kuinka yrityksesi voisi hyötyä tai kehittää matkailupalveluiden digitaalista myyntiä ammattilaisen avulla.


divider-element

Myy matkailutuotteitasi- ja palveluitasi suoraan verkossa

AtFlow’n Matkailun verkkokaupan tärkeimmät ominaisuudet

  • Esittele ja myy matkapalveluitasi suoraan verkossa: 
    • Yksittäinen mökki, hotellihuone (useita samanlaisia), leirintäaluepaikat
    • Tuntivarattavat ja varastosaldolliset tuotteet, päivävarattavat tuotteet, ryhmämyynti / tarjousperusteinen
    • Tapahtuma- ja muut lipputuotteet, jotka mahdollista lukea QR- ja viivakoodeilla
    • Tuotteet, kuten matkamuistot ja elintarvikkeet
    • Selaimella toimivat aktiviteettipelit, kuten aarteenmetsästys QR-koodeilla, visailut ja testit
    • Verkkokurssit tai muut aineettomat palvelut, jotka avautuvat onnistuneen maksutapahtuman jälkeen
  • Myy oheispalveluita varattavan päätuotteen yhteydessä, kuten aamiainen, vuodeliinat tai yksityinen saunavuoro
  • Salli tuotteiden valinta joko heti varattaviksi tai tarjouspyynnön kautta 
  • Integroi verkkokauppa Smoobuun, Bokuniin ja Bookingiin
  • Helpota huoneiden ja mökkien varausta sallimalla vierailijoiden käyttää ovikoodeja Ratna-lukkojärjestelmän avulla
  • Hinnoittele palvelusi yleisesti, asiakasryhmää tai yksittäistä asiakasta koskevaksi
  • Luo sesonki-, päivä- tai vierailijakohtaisia alennuksia haluttuna ajankohtana
  • Salli yleisimpien maksutapojen käyttö (Checkout, Klarna, Paytrail, PayPal)
  • Hyödynnä myös suoraan järjestelmästä hoidettavaa laskutusta, jonka voit halutessasi jaksottaa
  • Vähennä manuaalisesti tehtävän työn määrää taustahallinnon raportointityökaluilla ja massatoiminnoilla: laskujen seuranta, varaustilanne, tulevat ja saapuvat vieraat, saatavuuden hallinta
  • Lisää uusia ominaisuuksia ja jatkokehitä tarpeidesi mukaan
  • Turvallinen ja luotettava
Äksyt Ämmät -logo
Nest Guest Finland -logo
Rajamailla-logo
Travel Ilomantsi -logo
Möhkön Manta -logo
Koli Freetime -logo
A Nightwish Story -logo
Pikkukili Zoo -logo
Hattusaaren rantamajat -logo
Koli Active -logo

Enemmän kuin verkkokauppa-alusta

AtFlow’n asiantuntijapalvelut verkkokaupan kehittämiseen

AtFlow'n kehityspalvelut on olemassa, jotta verkkokauppasi pysyy kilpailukykyisenä myös sen perustamisen jälkeen. Kehityspalveluasiakkaanamme pääset yhdessä katsomaan asiantuntijoidemme kanssa, kuinka verkkokauppaasi voidaan kehittää pitkäjänteisesti budjettiisi ja aikatauluusi sopivalla tavalla. Uusi verkkokauppa on mahdollista toteuttaa alusta alkaen kehityspalveluna tai se voidaan aloittaa kertaluontoisen projektin jälkeen.

1. Asetetaan tavoitteet

Asetamme yhdessä verkkokauppasi kehitykselle tavoitteet, jotka sopivat yrityksesi kokonaistavoitteisiin. Näitä tyypillisesti ovat laajentuminen ulkomaille, tunnettuuden lisääminen, tuloksien parantaminen ja suuntaaminen uusille markkina-alueille.

2. Luodaan kehityssuunnitelma

Kehityssuunnitelmassa määrität yhdessä asiantuntijoidemme kanssa verkkokauppaasi toteutettavat kehitystoimenpiteet ja niiden tavoitteet. Tavoitteiden asettaminen auttaa yritystäsi kattavasti myös itse verkkokaupan ulkopuolella, sillä voit hyödyntää tavoitteiden toteutumisen seurantaa yrityksesi muissa toimenpiteissä.

3. Kehitetään kestävästi

Kehitystoimenpiteet vaihtelevat jokaisen yrityksen ja tarpeen kohdalla. Ne voivat olla erilaisia teknisiä ja visuaalisia uudistuksia, kuten sivuston asiakaspalvelupolun parantamista, visuaalisen ilmeen uudistamista tai täysin uusien ominaisuuksien kehittämistä. Lisäksi näitä toimenpiteitä voidaan tukea erilaisilla digimarkkinoinnin toimenpiteillä.

4. Kehitetään tarvittaessa nopeasti

Isojen kehitystoimenpiteiden lisäksi asiantuntijamme ovat valmiina toteuttamaan pieniä päivityksiä ja kehityskohteita nopeallakin aikataululla.

5. Pidetään yhteyttä niin usein kuin sinulla on tarve

Haluamme, että tiedät verkkokauppasi elämästä ja voit ottaa meihin yhteyttä matalalla kynnyksellä. Kehityspalveluasiakkaanamme saatkin henkilökohtaisen yhteyshenkilön, jonka kanssa pidät yhteyttä kaikkiin kehitysasioihin liittyen. Tarpeidesi mukaan voimme pitää säännöllisiä kuukausipalavereita, vuosittaisia katsauksia tai aktiivisempaa palaveritahtia viikoittain. Valinta on sinun.

Leasing rahoitustapana

Tarjoamme yhteistyökumppanimme GRENKE Leasingin kautta poikkeuksellisen vaihtoehdon rahoitukseen. Leasing-rahoitus auttaa ennakoimaan ja budjetoimaan kulujasi, helpottaa investointipäätöksen tekoa ja vapauttaa yrityksesi varoja muuhun käyttöön.

Haluatko tietää lisää? Kysy meidän asiantuntijoilta!

Joonas Karvinen
Joonas Karvinen
Sales Manager
Mervi Huttunen
Mervi Huttunen
Sales Specialist
Unna Hyppönen
Unna Hyppönen
Senior Customer Care Advisor

Pyydä demoa tai jätä yhteydenottopyyntö!

Jutellaan yhdessä, kuinka yrityksesi voisi hyötyä asiantuntijapalveluistamme