Kun haluat tehdä verkkokaupastasi ymmärrettävän ja kilpailukykyisen tulonlähteen

Verkkokauppa kuluttaja-asiakasmyyntiin

Verkkokauppa on tänä päivänä suosituin tapa tehdä ostoksia, shoppailla tuotteita ja vertailla parhaat hankinnat itselle. Kuluttajat kohtaavatkin verkkokaupan kaikissa ostopolkunsa vaiheissa - olipa se tutustumalla tuotevalikoimaasi, löytämällä yrityksesi Googlesta tai viemällä verkossa keräämänsä ostoskorin loppuun asti myymälän kassalla.

Itse verkkokauppapohjan lisäksi kauppiailta vaaditaan yhä enemmän kykyä tunnistaa keinoja, joilla kehittää verkkokauppaa sekä digitaalista myyntiä, markkinointia ja asiakaspolkua kokonaisvaltaisesti.  

Oletko miettinyt, miten voisit erottautua tässä kovassa kilpailussa asiakkaista? Eikö kauppa käy haluamallasi tavalla, vaikka omistatkin verkkokaupan? Me atFlow’lla tarjoamme laajaa osaamistamme verkkokaupan valjastamisessa, jotta sinulla olisi verkkokauppa-alustaa enemmän mahdollisuuksia pärjätä kilpailussa. Ota meihin yhteyttä ja katsotaan yhdessä, kuinka yrityksesi voisi hyötyä tai kehittää verkkokauppaa ammattilaisen avulla.


divider-element

Haluatko nähdä lisää atFlow’n toteuttamista B2C-verkkokaupparatkaisuista tietyille markkinoille?

Valitse toimialaasi sopiva verkkokauppa

Matkailutoimijoiden verkkokauppa

Matkailun verkkokauppa

Matkailualan yrityksillä on usein erilaiset tarpeet verkkokaupalle kuin muissa kuluttajaverkkokaupoissa. Siksi kehitimme heille oman verkkokaupparatkaisun erilaisten matka-, ravintola-, ohjelma- ja majoituspalveluiden digitaaliseen esittelyyn, myyntiin ja varaamiseen.

Vieraile Matkailun verkkokaupassa
Koneverkkokauppa

Koneverkkokauppa

Vapaa-ajalle ja ammattikäyttöön tarkoitetut laitteet ja työkalut tekevät tänä päivänä kauppansa myymälän lisäksi verkkokaupassa. AtFlow'n verkkokauppa on räätälöity esittelemään tuotteitasi sekä tekemään niiden vertailusta ja ostamisesta mahdollisimman helppoa.

Käy peremmälle koneverkkokauppaan
Palveluiden verkkokauppa

Palveluiden verkkokauppa

Moni palveluntarjoaja kaipaa tutusta verkkosivusta poiketen verkkokauppaa, josta asiakas voi ostaa suoraan haluamansa palvelut. Tarjosipa yrityksesi ajoneuvohuoltoa, kulttuuritapahtumia, koulutuksia tai muita aineettomia tuotteita, palveluverkkokauppa on tehty asiakaspalvelun sujuvoittamiseksi.

Tutustu palveluiden verkkokauppaan
Tekstiili- ja vaateverkkokauppa

Tekstiili- ja vaateverkkokauppa

Monet vaatealan yrittäjät ovat kertoneet meille kaipaavansa saumatonta verkkokauppaa, jossa oston esteet on karsittu pois. Ei enää hankalasti toimivia kassajärjestelmiä, hitaasti toimivia verkkosivuja tai mittataulukkoja excelissä, vaan yrityksen toimintaan räätälöityjä verkkoratkaisuja.

Astu sisään vaateverkkokauppaan
Elintarvikeverkkokauppa

Elintarvikeverkkokauppa

Verkkokauppa on viime akoina noussut tärkeäksi ainesosaksi myös elintarvikealan kaupankäynnissä. Jos haluat kehittää tapoja palvella asiakastasi ja tarjota suositun tavan tehdä ruokaostoksia, on elintarvikeverkkokauppa seuraava kauppapaikkasi - vieläpä ilman vaivaa itse ruokakauppaan lähtemisestä.

Käy elintarvikeverkkokaupassa

AtFlow’n B2C-verkkokaupan tärkeimmät ominaisuudet

  • Esittele, myy ja päivitä helposti koko tuotevalikoimaasi verkossa
  • Tarjoa tietoa tuotteistasi monipuolisesti tuotekorteilla
  • Myy lisätuotteita tai oheispalveluita ostettavan päätuotteen yhteydessä
  • Luo yleisiä tai jäsenkohtaisia hintoja, alennuksia ja tarjouksia
  • Automatisoi sesonkikohtaiset kampanjat ja hinnoittelut suoraan verkkokauppaasi
  • Yhdistä markkinoinnin automaatiot, sähköpostimarkkinointi ja muut myyntikanavat verkkokauppaan
  • Ota tilauksia vastaan tarjouspyyntölomakkeella tai tarjouskorilla, jotka mahdollistaa kauppojen sopimisesta suoraan asiakkaasi kanssa
  • Hyödynnä myös suoraan järjestelmästä hoidettavaa laskutusta, jonka voit halutessasi jaksottaa
  • Salli yleisimpien maksu- ja toimitustapojen käyttö (Checkout, Klarna, PayPal, Posti & Matkahuolto)
  • Integroi yrityksesi muihin järjestelmiin, kuten toiminnanohjaus-, kassa- ja taloushallintojärjestelmiin
  • Mahdollista asiakkaalle suosikki- tai toivetuotteiden ottaminen talteen toivelistalle
  • Seuraa analytiikkaa ja ostoja, jotta voit mukauttaa tuotevalikoimaasi ja tarjouksiasi vastaamaan asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja -tottumuksia
  • Vähennä manuaalisesti tehtävän työn määrää taustahallinnon raportointityökaluilla ja massatoiminnoilla: laskujen seuranta, saatavuuden hallinta
  • Lisää uusia ominaisuuksia ja jatkokehitä tarpeidesi mukaan
  • Turvallinen ja luotettava

Enemmän kuin verkkokauppa-alusta

AtFlow’n asiantuntijapalvelut verkkokaupan kehittämiseen

AtFlow'n kehityspalvelut on olemassa, jotta verkkokauppasi pysyy kilpailukykyisenä myös sen perustamisen jälkeen. Kehityspalveluasiakkaanamme pääset yhdessä katsomaan asiantuntijoidemme kanssa, kuinka verkkokauppaasi voidaan kehittää pitkäjänteisesti budjettiisi ja aikatauluusi sopivalla tavalla. Uusi verkkokauppa on mahdollista toteuttaa alusta alkaen kehityspalveluna tai se voidaan aloittaa kertaluontoisen projektin jälkeen.

1. Asetetaan tavoitteet

Asetamme yhdessä verkkokauppasi kehitykselle tavoitteet, jotka sopivat yrityksesi kokonaistavoitteisiin. Näitä tyypillisesti ovat laajentuminen ulkomaille, tunnettuuden lisääminen, tuloksien parantaminen ja suuntaaminen uusille markkina-alueille.

2. Luodaan kehityssuunnitelma

Kehityssuunnitelmassa määrität yhdessä asiantuntijoidemme kanssa verkkokauppaasi toteutettavat kehitystoimenpiteet ja niiden tavoitteet. Tavoitteiden asettaminen auttaa yritystäsi kattavasti myös itse verkkokaupan ulkopuolella, sillä voit hyödyntää tavoitteiden toteutumisen seurantaa yrityksesi muissa toimenpiteissä.

3. Kehitetään kestävästi

Kehitystoimenpiteet vaihtelevat jokaisen yrityksen ja tarpeen kohdalla. Ne voivat olla erilaisia teknisiä ja visuaalisia uudistuksia, kuten sivuston asiakaspalvelupolun parantamista, visuaalisen ilmeen uudistamista tai täysin uusien ominaisuuksien kehittämistä. Lisäksi näitä toimenpiteitä voidaan tukea erilaisilla digimarkkinoinnin toimenpiteillä.

4. Kehitetään tarvittaessa nopeasti

Isojen kehitystoimenpiteiden lisäksi asiantuntijamme ovat valmiina toteuttamaan pieniä päivityksiä ja kehityskohteita nopeallakin aikataululla.

5. Pidetään yhteyttä niin usein kuin sinulla on tarve

Haluamme, että tiedät verkkokauppasi elämästä ja voit ottaa meihin yhteyttä matalalla kynnyksellä. Kehityspalveluasiakkaanamme saatkin henkilökohtaisen yhteyshenkilön, jonka kanssa pidät yhteyttä kaikkiin kehitysasioihin liittyen. Tarpeidesi mukaan voimme pitää säännöllisiä kuukausipalavereita, vuosittaisia katsauksia tai aktiivisempaa palaveritahtia viikoittain. Valinta on sinun.

Leasing rahoitustapana

Tarjoamme yhteistyökumppanimme GRENKE Leasingin kautta poikkeuksellisen vaihtoehdon rahoitukseen. Leasing-rahoitus auttaa ennakoimaan ja budjetoimaan kulujasi, helpottaa investointipäätöksen tekoa ja vapauttaa yrityksesi varoja muuhun käyttöön.

Haluatko tietää lisää? Kysy meidän asiantuntijoilta!

Joonas Karvinen
Joonas Karvinen
Sales Manager
Mervi Huttunen
Mervi Huttunen
Sales Specialist

Pyydä demoa tai jätä yhteydenottopyyntö!

Jutellaan yhdessä, kuinka yrityksesi voisi hyötyä asiantuntijapalveluistamme