Mainosta, esittele ja myy samalla messustandilla verkossa

Toimistotarvikkeiden ja liikelahjojen verkkokauppa

Liike- ja mainoslahjojen sekä muiden toimistotarvikkeiden alalla verkkokauppoja on nähty jo useamman vuoden ajan. Messujen ja henkilökohtaisen myyntityön ohella verkkokauppa muun muassa automatisoi ostojen syntymistä, helpottaa tarjouspyyntöjen jättämistä ja auttaa myyjiä pitämään tuotekatalogin järjestyksessä. Kovassa kisassa voittaa työpaikkojen kilpailutukset ja pitää huolta nykyisistä asiakassuhteista, ovat luotettavuus, erottautuminen ja helppo tilausprosessi tärkeitä menestystekijöitä myös verkossa.

AtFlow'n työpaikkatarvikkeille räätälöidyssä verkkokaupparatkaisussa toimialasi tyypilliset haasteet on otettu tarkoin huomioon. Jos haluat saavuttaa näkyvää kilpailuetua yrityksellesi tulevia kilpailutuksia ja asiakashankintaa varten, ota meihin yhteyttä. Katsotaan yhdessä, kuinka yrityksesi voisi hyötyä asiantuntijaratkaisuistamme yrityksesi digitaalisen myynnin ja markkinoinnin kehittämiseksi.


divider-element

Esittele tuotekatalogisi ja tee tilaamisesta mahdollisimman helppoa

AtFlow’n työpaikkatarvikeille räätälöidyn verkkokaupan tärkeimmät ominaisuudet

  • Esittele tuotetarjontaasi julkisesti tai vain halutuille asiakkaille ja asiakasryhmille
  • Luo yleisiä, asiakasryhmää tai yksittäistä asiakasta koskevia hintoja, alennuksia ja tarjouksia
  • Ota tilauksia vastaan tarjouspyyntölomakkeella, joka mahdollistaa kauppojen sopimisesta suoraan asiakkaasi kanssa
  • Mahdollista tarjouspyyntölomakkeeseen tuotteiden lisäys verkkokaupan tarjouskorin kautta
  • Hyödynnä myös suoraan järjestelmästä hoidettavaa laskutusta, jonka voit halutessasi jaksottaa
  • Salli useamman käyttäjätunnuksen luonti ja kirjautuminen verkkokauppaan saman yrityksen alla
  • Helpota asiakkaasi tilausprosessia tilauksen tallentamisella seuraavaa tilauskertaa varten
  • Vähennä manuaalisesti tehtävän työn määrää taustahallinnon raportointityökaluilla ja massatoiminnoilla: laskujen seuranta, saatavuuden hallinta
  • Salli yleisimpien maksu- ja toimitustapojen käyttö (Checkout, Klarna, Paytrail, PayPal, Posti & Matkahuolto)
  • Integroi yrityksesi muihin järjestelmiin, kuten toiminnanohjaus-, kassa- ja taloushallintojärjestelmiin
  • Tarkkojen hakutoimintojen lisäksi haku toimii QR- ja viivakoodeilla
  • Hyödynnä logotyökalua, jonka avulla asiakas voi mallata omaa yrityslogansa tuotteissasi
  • Seuraa analytiikkaa ja ostoja, jotta voit mukauttaa tuotevalikoimaasi ja tarjouksiasi vastaamaan asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja -tottumuksia
  • Lisää uusia ominaisuuksia ja jatkokehitä tarpeidesi mukaan
  • Luotettava ja turvallinen verkko-ostaminen

Enemmän kuin verkkokauppa-alusta

AtFlow’n asiantuntijapalvelut verkkokaupan kehittämiseen

AtFlow'n kehityspalvelut on olemassa, jotta verkkokauppasi pysyy kilpailukykyisenä myös sen perustamisen jälkeen. Kehityspalveluasiakkaanamme pääset yhdessä katsomaan asiantuntijoidemme kanssa, kuinka verkkokauppaasi voidaan kehittää pitkäjänteisesti budjettiisi ja aikatauluusi sopivalla tavalla. Uusi verkkokauppa on mahdollista toteuttaa alusta alkaen kehityspalveluna tai se voidaan aloittaa kertaluontoisen projektin jälkeen.

1. Asetetaan tavoitteet

Asetamme yhdessä verkkokauppasi kehitykselle tavoitteet, jotka sopivat yrityksesi kokonaistavoitteisiin. Näitä tyypillisesti ovat laajentuminen ulkomaille, tunnettuuden lisääminen, tuloksien parantaminen ja suuntaaminen uusille markkina-alueille.

2. Luodaan kehityssuunnitelma

Kehityssuunnitelmassa määrität yhdessä asiantuntijoidemme kanssa verkkokauppaasi toteutettavat kehitystoimenpiteet ja niiden tavoitteet. Tavoitteiden asettaminen auttaa yritystäsi kattavasti myös itse verkkokaupan ulkopuolella, sillä voit hyödyntää tavoitteiden toteutumisen seurantaa yrityksesi muissa toimenpiteissä.

3. Kehitetään kestävästi

Kehitystoimenpiteet vaihtelevat jokaisen yrityksen ja tarpeen kohdalla. Ne voivat olla erilaisia teknisiä ja visuaalisia uudistuksia, kuten sivuston asiakaspalvelupolun parantamista, visuaalisen ilmeen uudistamista tai täysin uusien ominaisuuksien kehittämistä. Lisäksi näitä toimenpiteitä voidaan tukea erilaisilla digimarkkinoinnin toimenpiteillä.

4. Kehitetään tarvittaessa nopeasti

Isojen kehitystoimenpiteiden lisäksi asiantuntijamme ovat valmiina toteuttamaan pieniä päivityksiä ja kehityskohteita nopeallakin aikataululla.

5. Pidetään yhteyttä niin usein kuin sinulla on tarve

Haluamme, että tiedät verkkokauppasi elämästä ja voit ottaa meihin yhteyttä matalalla kynnyksellä. Kehityspalveluasiakkaanamme saatkin henkilökohtaisen yhteyshenkilön, jonka kanssa pidät yhteyttä kaikkiin kehitysasioihin liittyen. Tarpeidesi mukaan voimme pitää säännöllisiä kuukausipalavereita, vuosittaisia katsauksia tai aktiivisempaa palaveritahtia viikoittain. Valinta on sinun.

Leasing rahoitustapana

Tarjoamme yhteistyökumppanimme GRENKE Leasingin kautta poikkeuksellisen vaihtoehdon rahoitukseen. Leasing-rahoitus auttaa ennakoimaan ja budjetoimaan kulujasi, helpottaa investointipäätöksen tekoa ja vapauttaa yrityksesi varoja muuhun käyttöön.

Haluatko tietää lisää? Kysy meidän asiantuntijoilta!

Joonas Karvinen
Joonas Karvinen
Sales Manager

Pyydä demoa tai jätä yhteydenottopyyntö!

Jutellaan yhdessä, kuinka yrityksesi voisi hyötyä asiantuntijapalveluistamme