Tee verkkokaupasta B2B-yrityksesi uusi myyntikanava

Verkkokauppa yritysasiakkaille

Miltä näyttäisi yrityksesi arki, jos voisitte hoitaa asiakkuuksianne, luoda pitkäaikaisia asiakassuhteita ja generoida liidejä puhelinsoittojen lisäksi digitaalisesti yhdestä paikasta? Yritysten välisessä kaupankäynnissä verkkokauppa toimii tehokkaana myynnin ja asiakaskohtaamisten alustanasi.

Oikein toteutettuna B2B-verkkokauppa helpottaa tuotteidesi esittelyä, tilaamista ja niiden seurantaa kohdennetusti haluamillesi markkinoille. Siksi yritysasiakkaille tarkoitetun verkkokaupan tärkeimpiä tuloksia ovat kasvu yhteydenotoissa, laadukkaissa liideissä sekä tyytyväisissä asiakkaissa.

AtFlow’n asiantuntijatiimi skaalaa verkkokaupat yrityksesi liiketoimintaan sopivaksi, jotta saat pelkän verkkokauppa-alustan sijasta yrityksesi kasvua ja tavoitteita aidosti tukevan ratkaisun. Ota meihin yhteyttä ja katsotaan yhdessä, kuinka yrityksesi voisi hyötyä verkkokaupasta.


divider-element

Haluatko nähdä tarkemmin atFlow’n toteuttamista verkkokaupparatkaisuista toimialoittain?

Valitse yrityksellesi sopiva verkkokauppa

Tukkualan tilausjärjestelmä ja verkkokauppa

Tukkualan tilausjärjestelmä ja verkkokauppa

Työvaatteiden ja -tarvikkeiden tukkuala on tunnetusti henkilökohtaista kaupankäyntiä. Olemme kuitenkin huomanneet, että yhä useampi tukkuri haluaa helpottaa myyjiensä arkea ja mahdollistaa asiakkaille enemmän keinoja, joiden kautta tutustua tuotteisiin ja tilata niitä omatoimisesti. Tutustu tilausjärjestelmäämme, joka on kehitetty tukkukauppaa varten!

Lue lisää verkkokaupparatkaisusta
Teollisuuden tilausjärjestelmä ja verkkokauppa

Teollisuuden tilausjärjestelmä ja verkkokauppa

Teollisuudessa myyntityö on ollut pitkään henkilökohtaista kaupan sopimista puhelimitse ja sähköpostitse tai paperisten tuotekatalogien jakamista asiakkaille. Hitaan, usein myös työteliään prosessin vauhdittamiseksi yhä useampi alan yritys on ottanut käyttöönsä verkkokaupan, jossa tuotteiden päivittäminen ja tarjouspyyntöjen käsittely onnistuvat helposti. 

Lue lisää verkkokaupparatkaisusta
Toimistotarvikkeiden tilausjärjestelmä ja verkkokauppa

Toimistotarvikkeiden tilausjärjestelmä ja verkkokauppa

Liike- ja mainoslahjojen sekä muiden toimistotarvikkeiden alalla verkkokaupat ovat yleisiä. Kisassa voittaa työpaikkojen kilpailutukset ja pitää huolta nykyisistä asiakassuhteista, luotettavuus, erottautuminen ja helppo tilausprosessi ovat tärkeitä menestystekijöitä. AtFlow'n verkkokauppa on tarkoitettu sinulle, joka haluat saavuttaa näkyvää kilpailuetua yrityksellesi tulevia kilpailutuksia ja asiakashankintaa varten.

Lue lisää verkkokaupparatkaisusta

AtFlow’n B2B-verkkokaupan tärkeimmät ominaisuudet

  • Esittele tuotetarjontaasi julkisesti tai vain halutuille asiakkaille ja asiakasryhmille
  • Luo yleisiä, asiakasryhmää tai yksittäistä asiakasta koskevia hintoja, alennuksia ja tarjouksia
  • Rajoita tuotteiden myynti tietylle ajanjaksolle
  • Ota tilauksia vastaan tarjouspyyntölomakkeella, joka mahdollistaa kauppojen sopimisesta suoraan asiakkaasi kanssa
  • Mahdollista tarjouspyyntölomakkeeseen tuotteiden lisäys verkkokaupan tarjouskorin kautta
  • Hyödynnä myös suoraan järjestelmästä hoidettavaa laskutusta, jonka voit halutessasi jaksottaa
  • Salli useamman käyttäjätunnuksen luonti ja kirjautuminen verkkokauppaan saman yrityksen alla
  • Helpota asiakkaasi tilausprosessia tilauksen tallentamisella seuraavaa tilauskertaa varten
  • Vähennä manuaalisesti tehtävän työn määrää taustahallinnon raportointityökaluilla ja massatoiminnoilla: laskujen seuranta, saatavuuden hallinta
  • Salli yleisimpien maksu- ja toimitustapojen käyttö (Checkout, Klarna, Paytrail, PayPal, Posti & Matkahuolto)
  • Integroi yrityksesi muihin järjestelmiin, kuten toiminnanohjaus-, kassa- ja taloushallintojärjestelmiin
  • Tarkkojen hakutoimintojen lisäksi haku toimii QR- ja viivakoodeilla
  • Hyödynnä logotyökalua, jonka avulla asiakas voi mallata omaa yrityslogansa tuotteissasi
  • Seuraa analytiikkaa ja ostoja, jotta voit mukauttaa tuotevalikoimaasi ja tarjouksiasi vastaamaan asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja -tottumuksia
  • Lisää uusia ominaisuuksia ja jatkokehitä tarpeidesi mukaan
  • Luotettava ja turvallinen verkko-ostaminen
Teokem-logo
Pekotek-logo
FMS Service -logo

Enemmän kuin verkkokauppa-alusta

AtFlow’n asiantuntijapalvelut verkkokaupan kehittämiseen

AtFlow'n kehityspalvelut on olemassa, jotta verkkokauppasi pysyy kilpailukykyisenä myös sen perustamisen jälkeen. Kehityspalveluasiakkaanamme pääset yhdessä katsomaan asiantuntijoidemme kanssa, kuinka verkkokauppaasi voidaan kehittää pitkäjänteisesti budjettiisi ja aikatauluusi sopivalla tavalla. Uusi verkkokauppa on mahdollista toteuttaa alusta alkaen kehityspalveluna tai se voidaan aloittaa kertaluontoisen projektin jälkeen.

1. Asetetaan tavoitteet

Asetamme yhdessä verkkokauppasi kehitykselle tavoitteet, jotka sopivat yrityksesi kokonaistavoitteisiin. Näitä tyypillisesti ovat laajentuminen ulkomaille, tunnettuuden lisääminen, tuloksien parantaminen ja suuntaaminen uusille markkina-alueille.

2. Luodaan kehityssuunnitelma

Kehityssuunnitelmassa määrität yhdessä asiantuntijoidemme kanssa verkkokauppaasi toteutettavat kehitystoimenpiteet ja niiden tavoitteet. Tavoitteiden asettaminen auttaa yritystäsi kattavasti myös itse verkkokaupan ulkopuolella, sillä voit hyödyntää tavoitteiden toteutumisen seurantaa yrityksesi muissa toimenpiteissä.

3. Kehitetään kestävästi

Kehitystoimenpiteet vaihtelevat jokaisen yrityksen ja tarpeen kohdalla. Ne voivat olla erilaisia teknisiä ja visuaalisia uudistuksia, kuten sivuston asiakaspalvelupolun parantamista, visuaalisen ilmeen uudistamista tai täysin uusien ominaisuuksien kehittämistä. Lisäksi näitä toimenpiteitä voidaan tukea erilaisilla digimarkkinoinnin toimenpiteillä.

4. Kehitetään tarvittaessa nopeasti

Isojen kehitystoimenpiteiden lisäksi asiantuntijamme ovat valmiina toteuttamaan pieniä päivityksiä ja kehityskohteita nopeallakin aikataululla.

5. Pidetään yhteyttä niin usein kuin sinulla on tarve

Haluamme, että tiedät verkkokauppasi elämästä ja voit ottaa meihin yhteyttä matalalla kynnyksellä. Kehityspalveluasiakkaanamme saatkin henkilökohtaisen yhteyshenkilön, jonka kanssa pidät yhteyttä kaikkiin kehitysasioihin liittyen. Tarpeidesi mukaan voimme pitää säännöllisiä kuukausipalavereita, vuosittaisia katsauksia tai aktiivisempaa palaveritahtia viikoittain. Valinta on sinun.

Leasing rahoitustapana

Tarjoamme yhteistyökumppanimme GRENKE Leasingin kautta poikkeuksellisen vaihtoehdon rahoitukseen. Leasing-rahoitus auttaa ennakoimaan ja budjetoimaan kulujasi, helpottaa investointipäätöksen tekoa ja vapauttaa yrityksesi varoja muuhun käyttöön.

Haluatko tietää lisää? Kysy meidän asiantuntijoilta!

Joonas Karvinen
Joonas Karvinen
Sales Manager
Riina Seppänen
Riina Seppänen
Account Director

Pyydä demoa tai jätä yhteydenottopyyntö!

Jutellaan yhdessä, kuinka yrityksesi voisi hyötyä asiantuntijapalveluistamme